Friday, July 2, 2010

vespa oh vespa..

ya.. entri kali ni.. aku nk luahkan samting yg aku pendam selama 22 tahun aku idup ne...hehehe.. ok.. vespa.. kenapa vespa?? hoh! ya.. aku mmg suka vespa.. why? its look great, body keras gila.. n rare item lorh... xkira lah vepa model apa.. sprint ka, jobot ka, px ka.. jnji vespa.. kalo lambretta, kurang ckit keminatan ku.hehe. hm... today, susah nak cari vespa.. yg dah jadi reban tu, banyak lah.. ngn barang yg serba serbi xlengkap.. kalo yg dah jadi reban, p barang cukup, kira ok.. dapat restore balik.. oh ya. di kampung ku, penghulu kampung ade la 2 vespa kalo x salah... woh! bukan xmampu beli yg skuter baru.. p dah nama minat kan.. so.. pakai vespa. hee. n memeber aku ada sorang.. pki vespa.. kalo x salah, vespa Sprint la beliau pnya vespa. merah mengancam o..heheh.. but, respect sama dia... mmg skuteris sejati.. mmg puas ht la pkai vespa beliau. A++ utk beliau. fully restorasi! sentiasa cemburu aku bila melihat beliau bersama jentera merah itu. beliau yg di maksudkan ialah Haji ZulfarNizam... hm,, xpe..hehe.. i wish, i can have my own vespa one day! hehe..
p/s : kat umah mem ada 1 vespa jobot.. dah tahap reban, p maseh lengkap suma barang + ada geran..hehehe.. yes!kena restore.. senangnya dalam hati.. n akan di catkan hijau tua jobot tu nnt.hehe..

#sample pic.. aku bersama Vespa.. tq hajiejump for pinjamkan vespa..hehe..





No comments:

Post a Comment